Tuesday, August 24, 2010

Jangan baca kalau Puasa.

Tak baik kita buat orang lain nampak bodoh depan public. Memang sial lah perangai macam tu. Cuba orang lain buat kau nampak bodoh gak. Apa kau rasa? Please put yourself in other's shoes as well. Jangan terlalu fikirkan tentang diri kau sendiri je. Jangan be too selfish please.

Aku tau kau hebat. Hebat berganda-ganda dari aku. Tapi,kau tak ada hak nak buat apa yang kau tengah buat sekarang sebab that matter concerns me. Libat aku depan public. Kira tahap kau dah mencemar duli ni. Fakau betul.

Ke kau dah bangang sangat tak boleh nak fikir dah? Ke kau dah buta sampai tak nampak yang your action affect me? Shitto. Kalau kau rasa macam tu, memang totally wrong lah kan.

Aku boleh pejam mata kalau benda tak libat aku. Boleh jalan lah kau nak tonggang tonggek macam mana pun. Aku tak kisah. Kau ingat aku heran sangat? Lantak kau lah. Tapi masalahnya, in this particular matter aku pun kena tempias sekali. For what you had done. Vavi.

Bertimbang rasa lah sikit. Hambik rasa sakit aku ni sikit. Then baru kau tau. Baru kau tahu rasa di anjing-babikan orang.




kalau ikut hati aku,
memang banyyaakk perkataan-perkataan tak sepatutunya keluar.
tapi aku fikir ni bulan Ramadhan.
dan anggap ini dugaan Tuhan untuk aku di bulan mulia ni.
tapi,still terkeluar jugak perkataan tak senonoh ni.
=.='

2 comments: