Sunday, February 13, 2011

Belum masa.

" budak tu da pakai kereta weh. tak jeles ka?"- message baru aku dapat.

Dan aku just ignore message tu. Aku taktau apa yang aku nak balas. Yes, memang aku ada jealous sikit. Tapi, bila difikirkan balik, itukan rezeki dia. Dah sampai masa dia.

Aku kerja pun tak lagi. Duduk rumah, memalas kan diri. Tapi bukan lah aku have no effort nak cari kerja. Aku da usaha. I've did what I should. Da attend several interview. Da hantar bunch of resume. But still, I have no luck yet.

Bila fikir-fikir balik, nak kata result aku teruk, its not to bad actually. Tapi entah la. Rezeki belum ada. Tadah tangan, dongak atas dan mohon.



" sabar la sayang. nanti sampai rezeki awak, ada lah.." Mr.F called and cakap macam ni.
:)

2 comments:

  1. rezeki dia da smpai...
    rezeki kte belom...

    bkn kte x usaha...
    da usaha kn...
    tawakl jerk la...

    haisyhh...
    ak pon mengalami situasi yg same...pening lorh...

    ReplyDelete
  2. hehe. sabar je dululan linda :)
    blom sampai rezekilg.
    chill and rilex :)

    ReplyDelete