Wednesday, December 16, 2009

sedang enak aku stim..

mood untuk mencurah kan segala yang terpendam dalam jiwa dan raga kat blog akan spoil bila :

  1. internet slow gila babi.bak kate pepatah,bagai menuggu bulan jatuh ke riba hendak nya.aku akan pecat CEO selkom tu tak lama lagi.potong stim aku lg!
  2. bila adeq kcik aku merenggek renggek suruh tolong bancuhkan susu dia waktu tu jugak.dan time tu takde orang lain yang aku boleh passover.dem!
  3. tibe tibe perlu ke toilet atas dasar tertentu.kamon la,time aku ada je idea,time tu jugak la terasa nak kencing la,itu la,ini la.last2,idea pun hilang di buai nikmat dalam toilet.
  4. terasa mengantuk sgt.obviously,ini adalah addiction terbaru aku.asal balik kerja je,mate secara auto akan jd berat n signal untuk tido semakin kuat.segunung mana pun idea aku masa tu,jgn harap aku akan rajin g on laptop and post an entry.sorry!


buata masa ni,tu je lah yg aku discover.so,no wonder la sudah sangat lama aku tak update.bukan salah aku,tp sebab2 berkenaan yang membantutkan keghairahan aku untuk berblog buat masa ni.


p/s: aku tengok blog rakan rakan pun sepi je.pe cer kwn?;p

No comments:

Post a Comment