Monday, November 30, 2009

hari ini dan semalam

xde pe yang special sepanjang cuti ne.mkn,tdo,mkn,tdo,laptop.


owh.kenduri kak wani.exhausted.bergaya oren.bergaya pink.aww!bagi bunga telor tok perenjis.double aww!dan,pengapit time kenduri belah lelaki.triple awww!!hahaha.


tp,nmpak ny,turning point nya suda tiba.kalau dulu rekod paling awal bgn pg pukul 10,pg td kire aku da pecah kan rekod.7pg beb.ralat gak pagi td.tp apekan daya,tuntutan tanggungjwb kena la aku gagahkan jua.


hari ni 30hb nov,aku kena lapor diri kat tmpt practical,KL StarRail Sdn Bhd.kalau lah pagi td ade cctv dpn wisma tu,kompem dorg gelak guling guling tgk aku terkial kial bile sampai sane.tp everything's
fine.undercontrol :)


org pertame aku jumpa hari ne,Mr Makesh@ Mageesh.cool,klaka,best.three words worth :)
die ade keluarkan falsafah dr sorg foreigner yg aku x ingt nme die which is "x slh kite bodek majikan,asalkan kite x pijak orang lai. :)" *in english la kan*


and start observing the office after a long briefing. *noted that,long briefing* da cam tour ape je.bwk gi department sane,sini,situ,sinun.kenal dgn org ni,org tu,manager ni,manager tu...blablabla.


bottomline,hari ni x lah seteruk yang di sangka.sume nye masih ok ok.tp x tau lah kalau da start keje esok.hopefully sume nye akn berjalan dengan lancar,bukan lanc#u.haha.

do welcomed me monorel!

takot gak aku sebenarnye.almaklumlah,1st time miggle ngn org2 lg berumur.n secara formal pulak tu.lagilah bertambah2 takot.


p/s: aku tgk post d fb rakan2,ade yg suke ngn tmpt practical,ade yg so so.bagus la tu :)

p/s p/s: ramai yg called n msg wish gud luck.mak ayah haiza n 017851####.trimas.dorg tau aku cuak :)

1 comment:

  1. yeah.....aku nampak kamu time itu...tp aku terlalu sibuk utk menegurmu...
    tp apakan daya...daya tahanan ku utk sombongkan diri tiada..so terpaksa ku tegur dirimu..

    hahahaha..!!!

    ReplyDelete