Tuesday, September 1, 2009

tembikai di kala puasa

aku pandang jam.1:51PM
lambat lagi buke ne..aku cube menahan nafsu



namun kaki ku laju saje melangkah ke dapor.tanpa menghiraukan keadaan sekeliling,aku bukak peti ais dgn selambe.seselamde yang mungkin.

suhu rendah peti ais berlumba-lumba keluar.sejuk benar!aku terpandang tembikai semalam.fuhhh..sejuk tu.kompem sedap.semalam ny tembikai x sesejok ne rase ny.aku telan liur.membayangkan kesejukkan tembikai yg masok ke trakea ku yg mendambakannya.

aku capai pisau.dengan penoh keberanian mcm hang tuah,aku belah tembikai.sumpah!sejuk dan mungkin sedap.aku potong tembikai perlahan-lahan.penuh berhati-hati.penuh dedikasi.

lame aku perhatikan tembikai nan merah lg sejok dan sedap tu.da siap potong.tunggu mase je lg..
aku lihat tembikai tu masok mulut die.dengan ghairah masok mulut die.ahhhh...sedap tol..
"nak ag.satu ag je" mintak die.
kenape lah tembikai tu x masok mulot aku je.
owh..aku puase la..


muke syiok lepas makan tembikai.hadoih.

2 comments:

  1. hahah..tembikai punya pasal..tp aku rasa masuk mulut hg jugak

    ReplyDelete
  2. mane ade la weyh..
    siyes masok mulot adeq aku je :)

    ReplyDelete