Monday, January 25, 2010



dear incik pengusaha selkom,


suarat saya ini tak ada bermadah pujangga sebab saya mmg tak reti.so baiklah kira nya saya straight to the point.sukacita di maklumkan saya teramat amat sangat tak berpuas ati dengan performance salah satu service pihak tuan iaitu selkom berokband.di sini cantik lah kira nya saya list down kan beberape kelemahan menatang sial itu:


1) lembab gile babi.even babi pon tak lembab begitu.
2) line selalu putuih putuih,bak kate orang utara.
3) worst,ade certain tmpt xde pon line.
4) monthly charge mahal,bagi saya lah.sgt tidak setimpal ok?
5) overall,mmg sangat tak puas ati.


incik ni sebenarnya meniaga dgn ikhlas ke tak? ke incik sebenarnya dah kaya tahap babun,tu yang main cincai je dalam urusan bisnes ini? ke pihak incik mmg sengaja bg service macam taik dgn niat nak kena maki?


incik pengusaha selkom,


tahukah incik bahawa saya rase seperti mau amek berokband itu dan sumbat ke dalam jambandan flush.hal ini kerana, saya rasa tempat itu lah yang paling layak buat berokband itu. tapi,niat saya terbantut memandangkan saya menggunakan duit ayah saya untuk membeli berokband itu.bukan nye pihak incik kasi free.sedikit sial di situ.


tolonglah kasi optimum service performance incik..kalau tidak pon,kurang kan monthly charge dr rm68 ke rm6.80.kalau incik nak up kasi rm10 pon saya da cukop bersyukur. barulah sedondon dengan service yang taraf taik, selalu putuih putuih tu. incik ingat pengguna suka ke di charge mahal tapi srvice mmg totally f*cking ass?

incik tak tahu kah service incik sangat sial? sila ambiktindakan sewajar nya agar saya tak melaporkan kpd karam sing walia di ats penyelewenga yg incik lakukan dengan bg service macam taik dan charge yg x setimpal.itulah nama nya menipu.dan menipuitu dosa.incik belajar pendidikan agama kan?



saya berharap agar pihak incik dapat mempertimbangkan luahan hatipanas membara saya ini.kerana saya berniat untuk tukar kepada servce provider lain jika pihak incik memandang remeh hal ini. selain itu, suka untuk saya ingatkan bahawa jika incik berdegil,akan saya haramkan duit saya yg di bayar setiap bulan untuk incik.

sila berniaga dengan jujur ikhlas tawaduk dengan menyediakan service yang lg bagus. saya juga berharap agar banana no fruit two times.




akhir kata,maap segala
terkasar bahasa yang menyinggung perasaan inicik pengusaha selkom.sekian.




yang teremo,
miss jay.


3 comments:

  1. hahaha....

    hrap2 pengusaha celcom tuh terbace wei...

    ReplyDelete
  2. saya selaku pengerusi kelab menjual prepaid celcom agak tersinggung ngn pengakuan anda..

    tak mengapa..pihak kami akan memberikan anda rebate iaitu cakap la bape lama anda nak ke talian 100 (hanya dari prepaid celcom anda)

    anda boleh menghubungi talian 100 dan bercakap selama mana anda mahu tanpa sebarang cas...

    jika ia masih tidak memuaskan ati anda, saya mencadangkan anda beralih sahaja ke ruang tamu rumah anda. mungkin disitu banyak ruang luas untuk melabuhkan tubuh a.k.a tido.

    sekian

    ReplyDelete
  3. pakai r streamyx..evem make u scream...yp ok r RM60 4 384kbps...

    :: gua ngah giat jual streamyx...cr komisen lebih tuk raya cina nie~

    ReplyDelete