Sunday, January 3, 2010

perang dingin yang panas.

"kau ni perangai mmg macam cilakak kan?siot tol la minah ni.#+&%a!%"

ok,aku fine aja bila orang bengang dengan aku and let go everything.spilled out semua.nak marah,nak penampar muke aku,nak menjerit dekat telinga aku,semua nya aku ok aja.after die da menyemburkan segala maki maki keji natang haram jadah tu,and die ok.aku prefer begitu.

tapi,aku lemah zahir batin bila orang bengang dengan aku and senyap.kinda perang dingin la kalau ikut kamus hidup aku.ini yang paling aku allergic.paling takboleh handle.paling failed.aku akan jadi macam "haih,pe aku nak buat ni" mcm tak senag duduk la.rase bontot panas.telinga panas.hati panas tak yah cakap la kan.

perang dingin.senyap secara auto.

susah bagi aku nak setelkan perang dingin.it takes quite sometime to settle down.ye la,bercakap puntak,nak setelkan macam mane.tu yang aku tak gemar sangat.annoying-lah!

boleh tak kalau marah tu, marah terus (meaning cakap segala benda tak puas hati at that moment) and lepas tu everythings fine.so time frame for bengang or marah whatsoever tu pendek.ini kalau perang dingin nak tengok muka pun tak mau,cakap lagi la big no no kan.benda benda macam ni la yang akan amik masa beberapa hari untuk setel.kan tak best jadi nye.sigh.


haih.penat lah!

p/s: aku rase nak perang main tembak tembak pakai m16.ade bran?

5 comments:

  1. hurm...mungkin aku terlibat dlm ini kes..
    aku rasa bersalah gak nih...

    xper ko cuba la borak2 or tegur2 dulu..
    mulakan dgn perbualan kecil
    perbualan yg menyeronokkan..then we'll c how..!

    good luck..!

    ReplyDelete
  2. in my casa perang dingin antara aku dan dia takpe lg..nie tidak..dia siap sebarkan fahaman dia ttg aku...mmg aku kena teruk2..suma pakat join dia..dammit tol member aku nie...tp aku pemaaf tp bukan untuk melupakan..

    moral of the story..bek ko selamba badak je ...ko pi tanya dia ape masalah or kemusykilan member ko tu...

    dulu aku nak jer pi tanya member yang dingin2 gitu ngan aku..tp dah terlambat..dia dah ada empire dan kroni yang mengutuk aku..

    so..bertindak segera sblm menjadi mee segera...

    ReplyDelete
  3. hattasan: bukan salah ko pon la.dun wori be hepi :)

    marcello: i wish i hav the guts to do so.kau tau,bukan senang nak berdepan dgn org yang senyap secara tibe2 and we hav no idea what is going on.
    byk bende yg kne pk b4 we take any action.hati yg nak kne jaga and so on.susa woo~
    eh2,btw saye cam familiar je ngn kes anda itu.
    adakah?;p
    hadapi dgn senyuman :)forgiveness tu yg terbaek!
    :)..pjg pulokk komen aku;p

    ReplyDelete
  4. Yeryer bkn salah aku totally..tp aku terlibat sama so sebab tu aku terasa bersalah...! Ok im hepy!

    ReplyDelete
  5. hahaha ya-ya case yang hot diperkatakan..mungkin ko turut sama mendengar nya...walaupun dah berbaik..wujud gaps antara kami...

    “It's back to normal, but it's a different normal. It's not the same as it was before, but people are getting back to work. Life goes on.”

    ReplyDelete