Saturday, January 9, 2010

entry ini tak emo :)

 baru baru ni ade orang cakap aku 'bukan straight'.paham tak kalau aku cakap 'bukan straight' tu ape?ok,bagi kalian yang suci murni sejati, 'bukan straight' di sini adalah songsang.meaning,ada orang complaint aku lesbo.

aku nak tergelak berdekah dekah terkekek kekek bila dengar masa mula mula tu.how come la dorang bole terfikir aku that kind of kaum?haiyoh..nabi tak mengaku umat oi!

yes i am single.yes i do used lovey dovey words to my girlfriends.yes in my fesbuk account,there's only a few pic with man.itu pun cousins aja.tapi,tak lah bermaksud aku more interested in my same gender.hell no!

hahahaha.really cant stop laughing bila terfikir time dorang bagi tahu hari tu.opps,you guys know who you are :)

i do wear men's shirt.
i do tumbuktumbuk orang instead of cubitcubit manje.yucks!
i love my short hair.
i love my girlfriends more.perhaps,i love my friends more than 'pakwe'

tapi tak ade lah sampai interest untuk menjalinkan hubungan sesama kaum sejenis *ayat bahasa melayu gile!*.ape barang weyh!semua benda sama.tak thrill lansung x)

suka untuk aku mengingatkan di sini bahawa syazana mohd razali is totally straight.tak ada bengkak bengkok ok? :)

it just i am not interested and not ready to commit in any relationship at the moment.serious!pada orang yang tahu kisah nya and nak kata aku belom moved on,persilakan :) tapi rasa heartless yang pasti~ and maybe jodoh aku belom sampai.so, nak buat macam mana kan?tunggu aja lah.

ohh..aku still suka tengak mamat comel rambut ala ala noh hujan.aku still cuci cuci mata tengok lelaki lelaki yang badan ketul ketul macam fahrin ahmad.aku still got crush on farid kamil.and,adi putra is totally my favourite!

cuma nya,untuk berhubung secara serious aku belum ready.till then,aku enjoy berlovey dovey with my sayangs :)


p/s: abang4 saya,korang memang kelaka habis! x) tepuk dada 2x,2 jari pegi mulut,muahx and peace!



p/s p/s: saya pun wonder lah rusuk kiri siapakah yang ada pada saya?agak agak boleh tanya incin gugel x?


p/s p/s p/s : fizz fairuz msg cakap macam ni "its ok dear.nanti i masuk minang u ok?nga kumpul duit ni."
see?;p

4 comments:

  1. wakakakkaka....
    hahahhahaha...


    ak da gelak guling2 nie jana...
    hehehehehe...
    sape la yg sengal thap gaban sgt tuh...

    ReplyDelete
  2. hakhakhakhak....!!!

    relax la abg bro jana..!!

    sya....ape mende ko citer ni??
    aahahahaha....

    aku ok jerk....im in open to everybody..!
    hahaaahha --- jom.>!

    ReplyDelete
  3. linda: aku pun tak faham kenapa mereka berkata demikian rupa terhadap aku yang ayu,sopan,lemah,lembut...
    ;p

    hattasan: jom g mane pulok ni~

    ReplyDelete
  4. owh..sebenarnye aku nak ajak ko g sopping arini (ahad)

    aku pon baru pulang shopping.!!
    arhh gile arh opening 2010 ni byk betul aku membazir..!!!
    tiap2 minggu sopping...tidak..!!!!!

    ReplyDelete