Thursday, July 9, 2009

pemergian.kehilangan

kami kehilangan sorg lg ahli keluarga..after 2 bln pemergian nenek ton, mak bibik (juge nenek bg kami) lak menyusul..

recently, terlalu byk org yg aku syg pergi menghadap ILAHI. pemergiaan dorg affect me teribly. arwah paah (14mei88-09sept08) nenek limah,nenek ton (12may09) and now mak bibik (08july09) semoga TUHAN merahmati mereka di alam sana.

after pemergian mereka, kami, manusia2 yg terdekat baru akn rase kehilangan.kehilangan yg x mungkin berganti..and aku start pk,nape akn bru kte appreciate org yg da pon pergi meninggalkan kite.nape time mereka ade, kite lgsg tataw tok menghargai pengobanan,m'spendkan mase ngn mereka?terlalu bz kah kte??

susa sgt kah tok kte menghargai anyone or anything yg kte ade?berhaarge sgt kah mase 30mnt yg kte leh spend tok mereka?sbb, after pemergian mereka, kte tade even 3saat tok bersame mereka..

kte jd manusia mmg cm2..taw menghargai once we've already lost it.betape rugi nye kite..so,aku hrp akn berjaya tok menghargai org2 di sekeliling..sbb,hidop ne singkat,aku tataw ble exact time owg2 yg aku syg akn pergi.dan,aku xnk menyesal setelah kehilangan mereka..


al-fatihah tok mereka yg dah pergi menghadap Illahi and penah menyinari kehidupan ku..

1 comment: