Thursday, July 16, 2009

kalau boleh..

kalau boleh,
aku nak pusing mase,
tak nak buat byk dose,
nak kurangkan mengata,
sebab idop ni sementara..




kalau boleh,
aku nak pusing masa,
mintak maaf kat dia,
sebab da buat dia trasa,
dlm perbuatan dan kata,
kerna aku tau dia merana..




kalau boleh,
aku nak jd cam dulu,
bile aku terkelu,
die turut terkedu,
dia sentiasa tahu,
peyg wat pale otak ku 'berbulu'..




kalau boleh,
aku nak dia balik,
sgle slh ku nak aku tarik,
kerna aku da serik,
bile sume bende jd tak menarik,
lepas die pergi,tak balik2..




aku nak die tahu,
aku trase amat malu,
dengan salah kudi masa lalu,
ku harap dia tahu,
betapa dirinya aku mahu..




p/s : bende ne aku tulis time im having such a big prob with one of my besties.tnpe aku sedar, perbuatan aku sebenarnya da byk wat owg trase n saket ati.so, i jz want to let them know betape aku kdg2 tak sedar ygi do hurt them.SORRY..

No comments:

Post a Comment