Friday, August 7, 2009

tanda TANYA

kenapa?
mengapa?
bagaimana?
siapa?
adakah?
apakah?
++++++++++++++++++
otak ku yg agak malas berfungsi semenjak akhirakhir ini di semak kan dengan ayatayat tanya di atas.dan, di situ lah juga terdapat sebesar besar alam tanda soal ? yang bersepah.
aku rimas..sangat rimas ngn keadaan 'kesemakkan' dalam pale otak aku.ia nya bukan lah sesuatu yang baik untuk aku mahu pun kesihatan.tapi ianya tol-tol menggangu.dushdush.
haiyoh.mengeluh.kalau la aku ade super power yg hebat yg memboleh kan aku wat keputusan dengan sebijak-bijak nyer.sigh.
okai.malas pikir da.just go with the flow,jana (^_^) saya akan berusaha untok menyelesaikan semua nya ngn jaya nya*janji*
hari ini aku akn g padand besar!! yeay!oh,first thing first.mask tidak akan dilupakan.*h1n1 semakin berluasa* mask pon maskla.jnji dpt pg (: *thanx to haiza and che ann*
owh, cepat la masa berlalu~
saya tidak sabar lg!!
yeah padang besar, here we come!!
*bersama mask*
p/s: italic.bercakap nagn diri sendiri.
*___*. memberitahu kalian.

No comments:

Post a Comment