Wednesday, August 26, 2009

SETAHUN

on fesbuk..





syazwani ahmad tajudin : kemarin genap lah setahun pemergian arwah..jum kwn2 sedekahkan al-fatihah..





aku : kemarin?bukan 3sept ke?
emmet ismail : eh,bukan bln 9? 3hb 9 08 kan?
syazwani : eh,bulan islam la..:)
aku : owh..oret..
emmet ismail : xpe, janji kite sedekah al-fatihah kat die hari2..:)
aku : :)
syazwani : jana :)) bes,btol tu.
norulridzuan : al-fatihah..
putri mahirah : owh,yes.one year has passed in a blink :(
aku : thanx kpd korg yg still ingt kat arwah..
deana nurulddin : al-fatihah..
emmet ismail : setiap saat ingat..
aku : :)








x sangka da setaun arwah meninggalkan family and kami.rase macam baru saja makan bersama,tido bersama,gelak bersama,nangis bersama dan segala nya bersama.message thonx di fesbuk mengingat kan kami bahawa suda setaun arwah pergi.tapi,satu yang pasti,kenangan bersama masih ttp dalam ingatan.








aku teringt satu masa,aku demam teruk.sangat teruk di sekolah dulu.arwah yg bnyk menjaga aku.paling aku ingat, dia yg akan ambil tuala basah untuk letak kat kepala aku.itu lah arwah,sahabat yang sangat membantu.









kami mmg rapat dulu.sangat rapat.siapa yg x knl kami ber8?arwah,thonx,aku,jijah,lina,pit,lia,memen.hampir semua perkara kami lakukan bersama.antara sebab kenapa kami amat terasa dengan pemergian arwah.








dia bukan seorang yang senang untuk tunjukkan segala kesedihan or kesusahan.even time dia sakit,x ramai yang tahu.time sakit nya makin serious,baru rakan2 lain tahu.aku ingt,jojo yg antara org paling awal tahu.dan jojo pesan "x ramai yg tau.sebab dia xnak kasi tahu org laen"








 she is really one of a kind.time arwah meniggal,5 biji kereta teman2 dari kl yg melawat.and kami sedar waktu itu,there is no more farah fatin in our life.and no one will replace her.










..semoga roh mu di cucuri rahmat,teman..
..di tempatkan di kalangan orang-orang beriman..
..al-fatihah..

3 comments:

  1. al-fatihah...
    insyaALLAH...semoga arwah dtmpatkn d golongan yg beriman...

    ReplyDelete
  2. takziah utk ko babe....
    al-fatihah utk adik ko...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete