Monday, August 17, 2009

mumble.rumble

rain is pouring down out there.it breaks the silence of an empty room.the heart was not here,again.ah,let by gone be bygone.people said.but deep in my heart, there is no way in hell i will forget all those memories.sigh.
aku terbukak satu site tadi.and, now the regretness sank.kenapa aku perlu meninggalkan kawasan itu dengan nama yg buruk?yes,i am too young at that moment to think rationally.to do the right things.to do things right.damn.
follow the link bellow :
kepada yang kenal link di ats,anda mesti tahu apa yang aku cuba untuk sampaikan.tidak perlu untuk aku menceritakan semua.
kepada anda yang tidak familiar,itu adalah website sekolah ku.sekolah menengah sains teluk intan.melawati website tu,membuat kan aku terasa sesuatu..
bersalah.
gembira.
malu.
thankful.
ada sebab kenapa all those feeling sank in me.and now, i do really hope that i never ever visit to the site.i wished.tp td tiba-tiba tangan gatal tak reti duduk diam ini tertekan this site.gosh.
ah,finished with all that.tak guna untuk mengenang kesalahan masa lampau.jadi kan ia satu pengajaran untuk masa hadapan.*janji*
kalian,just to share with you guys how seronoknya aku weekend ini.seronok kah?*berfikir sedalam-dalam nya* yes, i am((:
the trip was happening.the people were crazy.lantas camera di penuhi aksi-aksi separa ganas,separa gila,separa seksi *kah?* dan separa-separa lagi.aku nak bercerita tenteng BBA PT5 TRIP TO TERENGGANU AND KELANTAN.tapi,kemalasan tahap dewa gaban mengatasi keinginan ku yag suci ini.lantas,keputusan di buat.anda,ye..anda yang ingin tahu tentang trip tersebut,sila ke blog mereka : incikTIBET,cikMIRA,incikZAFRAN,cikEPAR or incikSHAMIR di sebelah.aku yakin mereka tidak malas seperti aku.mereka mungkin menceritakan sesuatu ttg trip kami.mungkin jalan penceritaan agak berbeza,but the cronology is almost the same (:
the awsome pic will be upload on next entry.*separa janji*
oh..ramadhan bakal menjelma.aku suka.sangat suka.teramat suka.kalian?adakah anda malas berpuasa atau mungkin agak liat?ahaks. *terasa kah?* hey kalian yang malas berpuasa,tolong ubah peranagai anda itu yee..akan aku doa kan (:
aku mendapat banyak nama baru recently.semanjak berambut pendek.oh,i like the sytle.tp kalau mak tahu aku potong rambut lg,confirm darah nya akan menaik dengan drastik.tak sesuai,kate nya.tp, maaf mak.anak sulung mu ini mmg degil kan (: you know mw better.ABG JAN, PUAN *thanks to anda yang memanggil* geram kah?marah kah?suka kah?xde perasaan sebnarnye (: panggil la dengan senang hati ye kanak-kanak sekalian(: feel free to called~ *bunyi redha tak?* hahaha.
p/s: saye seorang pemalas.ade ubatkah?

5 comments:

  1. kak yuana here
    what's up?
    ko wat slh pe?
    ko kuar pon akak xhengat
    cite r...

    ReplyDelete
  2. byk sgt salah nye.
    huhuhu..
    tah ar.
    susa mau cte.
    bkn tamo cite aw.
    and i am now trying damn hard to be a better person.
    *hopefully*

    ReplyDelete
  3. aku pun malas nak update blog skrg ni..xda idea nak benukilan kat blog aku..

    ReplyDelete
  4. hehe.
    hang pon mls cam aku gak (:
    weee~
    eyh,hg tlg gtau how come blog aku jd semak camni.
    even da space byk2 pon,stil rapat2 gak.
    serabot!~

    ReplyDelete
  5. owh.. entri ttg trip ke trg dan kltn tu xde kt blog sy.. hehe.. xreti nk bernukil2 (perkataan ni ade ke dlm kamus DBP??) ni..

    p/s: bleh refer kt blog wafiy, zafran, nazrul, etc..

    ReplyDelete